
Momenten van ongeëvenaarde Italiaanse stijl komen samen in het unieke project ‘Storie di Stile’. Deze zomer starten 10 Nederlandse bloggers een zoektocht naar het onontdekte en onverwachte. Een cultuurproject waarin het stijlvolle Italië van nu wordt ontdekt en vastgelegd. De bloggers onthullen 100 onmiskenbare en authentieke stijlverhalen op het gebied van Fashion, Design, Entertainment & Food. Dit vormt de ultieme Italiaanse stijlgids van 2014: Storie di Stile | 100 Italian Style Stories.
Geïnspireerd door Peroni
Storie di Stile wordt geïnspireerd door Peroni Nastro Azzurro, premium stijlvol bier sinds 1963. Peroni geeft 10 bloggers de mogelijkheid om hun ultieme momenten van ongeëvenaarde stijl te ontdekken. Om hen dezelfde passie en kwaliteit te laten ervaren die Peroni al meer dan 50 jaar drijft voor het brouwen van het iconische bier. Met Storie di Stile deelt Peroni haar gevoel voor stijl, flair en oog voor detail met de rest van de wereld.
Bloggers
De volgende bloggers zijn onderdeel van dit unieke project: Bas & Frank van de Brug van Colourful Rebel, Marte van Liere van Moderne Hippies, Rebecca Boektje van MyTravelBoektje, Roi Elmaliah van Dailymovement, Anne de Buck van Yourlittleblackbook.me, Jenke van den Bos van DrtyLndry, Karine Bloem van The Digitalistas, Maartje Diepstraten van Barts Boekje, Ilsoo Van Dijk van Fat Kids Cake en Sven Signe den Hartogh van Stranded Sailors.
Peroni Nastro Azzurro
Het speciale Peroni Nastro Azzurro is in 1963 ontstaan in Rome, precies in de jaren van de ontluikende Italiaanse stijl en ‘La Dolce Vita’. Peroni Nastro Azzurro wordt sindsdien -volgens origineel recept- gebrouwen in Italië. Daarbij wordt gebruik gemaakt van ingrediënten van de hoogste kwaliteit: de edelste voorjaarsgerst en een unieke mix van Italiaanse mout, maïs en hop. Het heeft een intens frisse smaak en een onmiskenbaar vleugje Italiaanse stijl. Koninklijke Grolsch verzorgt voor het merk Peroni Nastro Azzurro alle distributie-, marketing- en verkoopactiviteiten voor de Nederlandse markt.