Foodnieuws.nl

  • Home
  • Foodservice
  • Catering
  • Zorg
  • Horeca
  • Industrie/Sector
  • Retail
  • Consument

Consument · Nieuws · Retail

BEEST’ pakt hoofdrol in nieuwe campagne BiFi

  • by Redactie Foodnieuws.nl+
  • April 23, 2014
Hartige snack voor het eerst in Nederland on air

De hartige vleessnack BiFi lanceert deze maand een nieuwe campagne op de Nederlandse televisie, met in de hoofdrol het ‘BiFi Beest’. Het BiFi Beest symboliseert de hartige trek en figureert al jaren op de verpakking als het karakter van het bekende worstje. Sinds 7 april is het BiFi Beest te zien in zijn eerste Nederlandse reclame, waarin hij zich afvraagt of wij Nederlanders watjes zijn en of hij soms te heet is om te eten?! Vanaf juni start een variant op deze reclame met wederom het woeste worstje in de hoofdrol.

Woest worstje

Het BiFi Beest zal vanaf nu een meer prominente rol spelen in de campagnes van het merk in Nederland. Woest en schreeuwend richt hij zich vooral tot jongeren in de leeftijd van 16 tot 24 jaar. Naast de nieuwe reclames zullen consumenten het BiFi Beest vanaf nu ook online en in de winkels tegenkomen. In Groot-Brittannië kennen ze het BiFi Beest al sinds 1993 onder de naam ‘Fanimal’.

Schreeuwende WK-supporter

Vanaf eind mei zal het BiFi Beest zich via Facebook en Twitter mopperend uitlaten over het Nederlandse elftal tijdens het WK voetbal in Brazilië. In deze periode wordt bij aankoop van een BiFi-product kans gemaakt op het winnen van een origineel BiFi Beest: deze schreeuwende supporter is brutaal en doet allerlei grappige uitspraken over het WK voetbal.

Bron: BiFi

Tags: Bifi

Redactie Foodnieuws.nl

— Redactie Foodnieuws.nl

Nieuwsbericht geplaatst door de redactie van Foodnieuws.nl. Pers- en nieuwsberichten kunt u sturen naar de redactie.

  • Previous story Spaaractie: met DekaMarkt je eigen moestuintje maken
  • Next story Koningsontbijt is ‘schadelijk voor de strijd tegen kinderobesitas’

    Ook interessant

  • Unilever verkoopt vleessnacks (o.a. Bifi) aan Jack Link’s February 21, 2014
  • Home
  • Consument
  • BEEST’ pakt hoofdrol in nieuwe campagne BiFi
  • Rubrieken

    Foodservice
    Catering
    Zorg
    Horeca
    Industrie/sector
    Retail
    Consument
  • Advertentie AH

    300x250 AH Zwaar
  • Ook adverteren op Foodnieuws.nl

    Adverteren op Foodnieuws.nl? Bekijk
    hier de mogelijkheden.
  • Advertenties

  • Nu op Foodnieuws.nl

    • Recent Posts
    • Tags
    • Foodnieuws.nl is gestopt31/10/2014
    • Campina wint FNLI Merk van het Jaar award 201430/10/2014
    • Consument vindt diervriendelijkheid in Nederland prima30/10/2014
    • Food Connect genomineerd voor ‘Goede Praktijken Competitie 201430/10/2014
    • Bonduelle breidt directie uit met Ilonka Audenaerde30/10/2014
    • Foodfans ontdekken de eindeloze mogelijkheden van mosselen30/10/2014
    • AH Ahold Albert Heijn Albron App Bier Biologisch Brood CBS Consumentenbond Deli XL Detailresult Duurzaam Duurzaamheid E-commerce Fairtrade FNLI FrieslandCampina GfK Groente en Fruit Grolsch HAK Hoogvliet Horecava ING Jan Linders Jumbo KNS koffie Lidl McDonald's MVO Plus Plus supermarkten Sligro Spar Supermarkt Trends Unilever Vlees Voedingscentrum Voedselveiligheid Voedselverspilling Wakker Dier Wijn
  • Foodnieuws Dossier

    Foodnieuws.nl Smaakmakers
  • Zoeken op Foodnieuws.nl

  • Foodnieuws op je mobiel

    Foodnieuws.nl Dé nieuwssite voor foodprofessionals.
    • Privacy Policy

      Deze site maakt gebruik van cookies.
      Lees hier onze privacy policy.

    Copyright 2014 Foodnieuws.nl