
De hartige vleessnack BiFi lanceert deze maand een nieuwe campagne op de Nederlandse televisie, met in de hoofdrol het ‘BiFi Beest’. Het BiFi Beest symboliseert de hartige trek en figureert al jaren op de verpakking als het karakter van het bekende worstje. Sinds 7 april is het BiFi Beest te zien in zijn eerste Nederlandse reclame, waarin hij zich afvraagt of wij Nederlanders watjes zijn en of hij soms te heet is om te eten?! Vanaf juni start een variant op deze reclame met wederom het woeste worstje in de hoofdrol.
Woest worstje
Het BiFi Beest zal vanaf nu een meer prominente rol spelen in de campagnes van het merk in Nederland. Woest en schreeuwend richt hij zich vooral tot jongeren in de leeftijd van 16 tot 24 jaar. Naast de nieuwe reclames zullen consumenten het BiFi Beest vanaf nu ook online en in de winkels tegenkomen. In Groot-Brittannië kennen ze het BiFi Beest al sinds 1993 onder de naam ‘Fanimal’.
Schreeuwende WK-supporter
Vanaf eind mei zal het BiFi Beest zich via Facebook en Twitter mopperend uitlaten over het Nederlandse elftal tijdens het WK voetbal in Brazilië. In deze periode wordt bij aankoop van een BiFi-product kans gemaakt op het winnen van een origineel BiFi Beest: deze schreeuwende supporter is brutaal en doet allerlei grappige uitspraken over het WK voetbal.
Bron: BiFi